Opći uvjeti poslovanja za web shop
Brodomerkur d.d., Solinska 47, 21000 Split
OPĆI UVJETI POSLOVANJA
SADRŽAJ
UVJETI KUPNJE
NARUČIVANJE, POSTUPAK NARUČIVANJA I SKLAPANJE UGOVORA
PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE
REZERVACIJA I DOSTAVA U BRODOMERKUR SHOP
NAČINI PLAĆANJA I POKLON BONOVI
CIJENA, DOSTAVA I TROŠKOVI DOSTAVE
VLASNIŠTVO
POVRAT
ZAMJENA
RASKID UGOVORA I UPUTE
REKLAMACIJE
ZAŠTITA PRIVATNOSTI
PRIKUPLJANJE OSOBNIH PODATAKA
GOOGLE ANALYTICS
POSLOVNA ZAŠTITA PODATAKA
PRIMJEDBE I PRIGOVORI
ON-LINE RJEŠAVANJE SPOROVA
NAPOMENE
VERZIJA ZA POHRANJIVANJE I ISPIS
Opći uvjeti poslovanja odnose se na sve narudžbe i isporuke između Brodomerkur d.d., Brodomerkur WEB SHOP i njezinih Kupaca koji kupuju putem web shop-a www.brodomerkur.hr Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača te Zakonu o obveznim odnosima.
1. UVJETI KUPNJE
Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije proizvoda ponuđenih na našim internet stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) robe ponuđene na ovim stranicama je Brodomerkur d.d., WEB SHOP, Solinska 47, Split, OIB: 33956120458, a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju. Korištenjem ovih internetskih stranica Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima. www.brodomerkur.hr je registrirana domena tvrtke Brodomerkur d.d.
2. NARUČIVANJE, POSTUPAK NARUČIVANJA I SKLAPANJE UGOVORA
Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Za internet narudžbe dostava je besplatna za sve narudžbe iznad xxxx kn (uključujući PDV). Za iznose do xxxx kn (uključujući PDV) trošak dostave je xxxx kn.
Postupak naručivanja:
– Brodomerkur WEB SHOP svojim kupcima nudi xxxxx
– Klikom na proizvod kupcu se prikazuju detalji proizvoda. Klikom na simbol košarice proizvod se dodaje u košaricu
– Gore desno na web shop-u simboličan je prikaz košarice. Klikom na to polje kupcu se prikazuju trenutno izabrani proizvodi te po potrebi može izvršiti promjene
– Kada je Kupac siguran da želi završiti svoju kupnju može kliknut na dva polja – REZERVIRAJ ILI NA BLAGAJNU. Kada Kupac klikne na opciju REZERVIRAJ sadržaj košarice dostavlja se u odabrani Brodomerkur shop. Rezervacija i dostava u Brodomerkur shop objašnjena je točkom 4. Općih uvjeta poslovanja. Kada Kupac klikne na opciju NA BLAGAJNU sadržaj košarice šalje se na njegovu adresu. Kupac kupnju može izvršiti kao registrirani korisnik ili kao neregistrirani korisnik što se odabire u ovom koraku. Kupac se može registrirati svojim postojećim korisničkim imenom i lozinkom koristeći svoje spremljene podatke ili se može registrirati kao novi Kupac.
– Klikom na opciju Nastavi Kupac dolazi do koraka gdje upisuje Ime i prezime, Ulica i kućni broj, Mjesto, Poštanski broj, Država, Broj telefona i E-mail. Svi podaci osim E-maila su u ovom koraku obavezni. Kupcu koji je registriran navedena polja su unaprijed popunjena.
– Za sljedeći korak ponovno se klikne na opciju Nastavi i Kupac tu odabire način plaćanja. Načini plaćanja definirani su pod točkom NAČINI PLAĆANJA I POKLON BONOVI. Kada se Kupac odluči za način plaćanja klikne na opciju Nastavi.
– Kupac sada dolazi do predzadnjeg koraka narudžbe i Kupac ovdje može vidjeti odabrani način plaćanja i svoje osobne podatke te ih eventualno izmijeniti.
– Klikom na opciju Dovrši kupovinu Kupac zaključuje narudžbu.
– Kupac na e-mail prima automatiziranu potvrdu o narudžbi (Potvrda o narudžbi) Ugovor s Brodomerkur WEB SHOP-om se realizira onog trenutka kada Brodomerkur WEB SHOP pošalje naručeni proizvod i potvrdi slanje kupcu. Slanje se potvrđuje putem e-maila u kojemu se kupcu također dostavlja i račun za obavljenu kupnju.
3. PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE
U slučaju da naručeni proizvod nije na raspolaganju ili se iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti, Prodavatelj će kupca obavijestiti (elektroničkim putem, pismenim putem ili telefonski) o navedenome. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke, otkazati narudžbu ili odabrati neki drugi proizvod. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, Prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od sedam radnih dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako se Kupac odluči raskinuti ugovor prije nego je proizvod poslan na dostavu povrat sredstava biti će izvršen u roku od sedam radnih dana, kao i ako Kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na dostavu a po primitku povrata te narudžbe od strane kupca. Navedeno otkazivanje i povrat uplaćenog iznosa vrijedi za narudžbe plaćene putem kreditne kartice, općom uplatnicom ili Internet bankarstvom, a ne vrijedi za narudžbe u kojim je odabrano plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja jer te narudžbe nisu plaćene sve do kada dostavna služba ne uruči proizvod kupcu.
4. REZERVACIJA I DOSTAVA U Brodomerkur SHOP
Ako Kupac želi izvršiti rezervaciju putem web shopa, odabire željeni artikl i veličinu, stavlja ga u košaricu te odabire opciju REZERVIRAJ. Najviše se može rezervirati tri artikla. Nakon toga odabire se Brodomerkur shop u koji Kupac želi da dostavimo rezervirani artikl i ostavlja svoje osobne podatke. Nakon što odabrani artikl stigne u Brodomerkur shop, Kupac se kontaktirati telefonski ili putem e-maila. Potvrdu o rezervaciji Kupac zaprima putem e-mail obrasca (Potvrda o rezervaciji). Plaćanje rezerviranog artikla obavlja se u Brodomerkur shopu prilikom preuzimanja artikla, a ako rezervirani artikl kupcu ne odgovara iz bilo kojeg razloga on nema obavezu kupnje. Rezervirani artikl ne ulazi u akcijske popuste ukoliko u prodavaonicu stigne nakon isteka akcije.
5. NAČINI PLAĆANJA I POKLON BONOVI
Kupac plaćanje može izvršiti kreditnom karticom (jednokratno ili na rate), općom uplatnicom ili Internet bankarstvom, gotovinom prilikom preuzimanja ili poklon bonom.
Kreditne kartice kojima se može platiti su: Visa, MasterCard, American Express i Diners. Kod plaćanja kreditnom karticom račun kupca nije automatski terećen. Račun se tereti unutar jednog tjedna po izradi računa. Uslugu sigurnog Internet poslovanja nudi T-Com PayWay. Uplate općom uplatnicom mogu se izvršiti na šalteru Pošte, Fine, banke i sl. ili Internet bankarstvom. Ako Kupac odabere način plaćanja općom uplatnicom ili Internet bankarstvom proizvod se šalje tek kada Kupac izvrši plaćanje. Preporučujemo plaćanje u roku od 5 dana od dana primitka potvrde narudžbe kako bi izbjegli moguću rasprodaju robe. Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja vrši se kada dostavna služba dostavi paket kupcu. Kupac ne plaća proviziju za plaćanje po primitku. Platiti se može i poklon bonom koji je prethodno kupljen ili dobiven na poklon i aktiviran. Poklon bon se može kupiti na Brodomekur prodajnim mjestima i na Brodomerkur web shop-u. Plaćanje poklon bonom mogu obaviti samo registrirani kupci, a vrši se upisivanjem bar kod s poklon bona na Blagajni. Odgovarajuće informacije se nalaze na bonovima. Poklon bon ne može se unovčiti za gotovinu, a mogući neiskorišteni dio poklon bona ne vraćamo te savjetujemo da Kupac kupi proizvode barem u vrijednosti poklon bona. Prilikom kupnje poklon bona nije moguće koristiti Brodomerkur bodove, niti se Brodomerkur bodovi dobivaju kupnjom poklon bona. Kod kupovine poklon bona, ne mogu se koristiti posebne akcije i popuste.
Plaćanje kreditnim karticama:
– Maestro, Visa, Master, American Express, Diners – jednokratno
– Visa Premium, Diners – do 6 rata (minimalna rata iznosi 100,00 kn)
– Debitne kartice PBZ Maestro, PBZ Visa – do 3 rate (iznad 500,00 kn)
Poklon bonove nije moguće platiti na rate.
Bankovni podaci za plaćanje:
Platitelj:
Ime i prezime kupca, Adresa
Primatelj:
Brodomerkur d.d. Solinska 47, Split
Model:
05
IBAN:
XXXXX
Poziv na broj odobrenja:
xx-xxxx-(vaš ID narudžbe)
Opis plaćanja:
web shop
6. CIJENA, DOSTAVA I TROŠKOVI DOSTAVE
Sve cijene izražene su u kunama i uključuju porez na dodatnu vrijednost i dodatne moguće troškove dostave. Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad XXXX kn (uključujući PDV). Za iznose do XXXX kn (uključujući PDV) trošak dostave je XXXX kn. Dostava robe vrši se samo unutar Hrvatske, dostavnom službom Schenker d.o.o., DPD Croatia d.o.o. ili vlastitom dostavom.
Rok za dostavu je 3-7 radnih dana. Subota i nedjelja nisu uključene u vrijeme dostave. Za narudžbe koje Kupac plaća putem opće uplatnice ili Internet bankarstvom rok počinje od trenutka kada Brodomerkur d.d. primi uplatu na svoj žiroračun, a za narudžbe koje Kupac plaća kreditnom karticom ili gotovinom prilikom preuzimanja rok za dostavu nastupa sljedeći radni dan od izvršenja narudžbe.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Prodavatelj nije odgovoran za oštećenja koja se nalazi u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati uslugu kupcu i riješiti situaciju na zadovoljstvo kupca.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac nakon 15 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od poštanske službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska.
7. VLASNIŠTVO
Naručeni proizvodi ostaju u vlasništvu Brodomerkur WEB SHOP-a do potpunog podmirenja iznosa narudžbe te Kupac nije u mogućnosti raditi preinake i slične radnje bez suglasnosti Brodomerkur WEB SHOP-a.
8. POVRAT – ZAMJENA ILI RASKID UGOVORA I UPUTE
Kupac ima pravo na povrat proizvoda u roku od 28 dana (od datuma isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe) bez navođenja razloga ako naručeni proizvod ne odgovara. Kada Kupac vraća robu ima dvije mogućnosti: zamjenu za neki drugi proizvod ili povrat uplaćenog iznosa (jednostrani raskid ugovora).
8.1. ZAMJENA
Kupac može zamijeniti proizvod u roku od 28 dana (od datuma isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe) bez navođenja razloga za bilo koji drugi proizvod iste, manje ili veće cijene. Kada je cijena zamjenskog proizvoda manja preplaćeni iznosa vraća se Kupcu na onaj način na koji je Kupac izvršio plaćanje, a kada je cijena zamjenskog proizvoda veća Kupac i Prodavatelj će se dogovoriti oko načina na koji Kupac želi izvršiti doplatu. Kada Prodavatelj zaprimi proizvod koji Kupac vraća, a Kupac želi zamjenski proizvod, Prodavatelj mu ga je dužan isporučiti u roku od 3-10 radnih dana od dana kad je zaprimio povrat. Prilikom povrata potrebno je proizvod vratiti u originalnoj ambalaži s deklaracijom i neoštećen na adresu Brodomerkur shop-a iz kojega je proizvod bio poslan. Paket za zamjenu/povrat potrebno je poslati isključivo na adresu Brodomerkur shopa iz kojeg Vam je paket poslan. Ukoliko povrat šaljete uslugom Hrvatske pošte, potrebno je paket poslati do finalnog odredišta, tj. na adresu Brodomerkur shopa. Paketi poslani u poštanski ured bit će vraćeni na Vašu adresu. Kupac je odgovoran za umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda a koje je rezultat njegova korištenja i rukovanja. Kupac može Prodavatelja obavijestiti o namjeri zamjene putem telefona xxx, e-mailom brodomerkur@brodomerkur.hr ili popunjavanjem obrasca o zamjeni koji prilaže u kutiju prilikom vraćanja. Obrazac se može preuzeti ovdje.
8.2. RASKID UGOVORA I UPUTE
Kupac također može bez navođenja razloga u roku od 28 dana (od datuma isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe) vratiti proizvod i tražiti povrat uplaćenog iznosa, tj. jednostrano raskinuti ugovor.
Kako bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora mora o svojoj odluci obavijestiti Prodavatelja prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte, a može koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan ovdje.
Kupac proizvod vraća bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio odluku Prodavatelju o jednostranom raskidu ugovora. Prodavatelj će povrat novaca izvršiti nakon što zaprimi povrat proizvoda ili nakon što Kupac dostavi dokaz da je proizvod poslan Prodavatelju u roku od sedam radnih dana. Povrat uplaćenog iznosa vrši se na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu.
Troškove povrata proizvoda snosi Kupac, a proizvod vraća bilo kojom dostavnom službom koja mu je najprihvatljivija ili osobno u onaj Brodomerkur dućan iz kojega mu je on i poslan. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Prodavatelj je dužan, bez odgađanja, kupcu dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora elektroničkom poštom. Prodavatelj i Kupac će se izravno i suglasno dogovoriti o svim pitanjima, a ukoliko Kupac nije zadovoljan ishodom može podnijeti privatnu tužbu.
9. REKLAMACIJE
Kupac ima pravo na reklamaciju ako dođe do oštećenja na proizvodu. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail: brodomerkur@brodomerkur.hr ili na adresu Brodomerkur d.d. P. Solinska 47, Split – Za web shop. Kupac ima pravo na reklamaciju šest mjeseci od datuma kupnje. Prije slanja proizvoda na reklamaciju, proizvod je potrebno očistiti i napisati pismeno obrazloženje o razlogu reklamacija. U slučaju reklamacije Kupac vraća proizvod Prodavatelju na trošak Prodavatelja. Prodavatelj je dužan u roku od 30 dana od dana primitka pisane reklamacije kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos uvećan za zatezne kamate, računajući od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora. Kada Prodavatelj zaprimi proizvod, slijedi postupak kontrole kvalitete kako bi se utvrdilo o kakvom je oštećenju riječ i da li je mogući popravak. Rok za rješavanje reklamacija je 15 radnih dana od zaprimanja proizvoda na reklamaciju. Prodavatelj nije odgovoran za mehanička oštećenja koja nastaju XXXXX i sličnih aktivnosti koje mogu oštetiti proizvod.
10. ZAŠTITA PRIVATNOSTI
Brodomerkur WEB SHOP se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima Kupaca, tako da prikuplja samo nužne osnovne podatke o kupcima/korisnicima koju su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
11. PRIKUPLJANJE OSOBNIH PODATAKA
Brodomerkur WEB SHOP može prikupiti određene podatke o vašim posjetima, kao što je naziv vašeg dobavljača internetskih usluga i Internet Protocol (IP) adresu preko koje pristupate Internetu; datum i vrijeme vašeg posjeta web-odredištu; stranice koje ste gledali dok ste bili na web-odredištu i internetsku adresu web-odredišta s kojeg ste se izravno povezali na naše web-odredište. Ovi se podaci koriste za poboljšanje i administraciju web-odredišta te analizu trendova.
12. GOOGLE ANALYTICS
Na web stranicama Brodomerkur.hr u svrhu uvida u statistiku posjećenosti koristi se Google Analytics, usluga web analize Google Inc. (Google) Google Analytics omogućava uvid u posjećenost iz izvora kao što su pay-per-click mreže, e-mail marketing, display oglašavanje, web tražilice… Google ni u kojem slučaju neće dovesti Vašu IP adresu u vezu s ostalim Google podacima.
13. POSLOVNA ZAŠTITA PODATAKA
Brodomerkur d.d. radi u skladu sa zakonom i određenim odredbama zaštite podataka. Svi djelatnici Brodomerkur d.d. i Brodomerkur web shopa te poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
14. PRIMJEDBE I PRIGOVORI
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača Kupac može pisani prigovor podnijeti putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti u roku od maksimalno 15 dana od dana kada zaprimi prigovor ili primjedbu.
Adresa za pismeni prigovor: BRODOMERKUR D.D., Solinska 47, 21000 Split, fax: +385 xx
E-mail za prigovor: brodomerkur@brodomerkur.hr
U slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti:
Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, Ilica 49/II, 10000 Zagreb
ili na http://www.hok.hr/sud_casti
ili
Centru za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, Ilica 49/II, 10000 Zagreb
ili na http://www.hok.hr/centar_za_mirenje
15. ON-LINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Komisija Europske unije uvela je pravila o digitalnim ugovorima radi pojednostavnjenja i promicanja pristupa digitalnom sadržaju i internetskoj prodaji diljem EU-a, a novom internetskom platformom sada se jača povjerenje u kupnju putem interneta te tako daje važan doprinos strategiji jedinstvenog digitalnog tržišta EU-a.
Platformi za rješavanje sporova putem Interneta Kupac može pristupiti klikom na ovaj link.
16. NAPOMENE
Zadržavamo pravo pogrešaka u opisima ili fotografijama artikala.
17. VERZIJA ZA POHRANJIVANJE I ISPIS
Klikom na poveznice Kupac može isprintati ili spremiti na svoj medij verziju općih uvjeta poslovanja, obrazac za jednostrani raskid ugovora ili obrazac za zamjenu.
Preuzmite opće uvjete poslovanja ovdje.
Preuzmite obrazac o jednostranom raskidu ugovora ovdje.
Preuzmite obrazac o zamjeni ovdje
Pravila privatnosti
Izjava o privatnosti za web stranice Brodomerkur
Brodomerkur d.d. (u daljnjem tekstu: Društvo) vlasnik je web stranice www.brodomerkur.hr te brine o zaštiti privatnosti pri obradi Vaših osobnih podataka. Svi osobni podaci prikupljeni tijekom posjeta našim internet stranicama obrađuju se u skladu sa važećim zakonima. Web stranica uključuje veze na druge internet stranice, čiji sadržaj nije pod kontrolom Društva. Društvo ne može prihvatiti nikakvu odgovornost za sadržaj tih internet stranica.
Prikupljanje i obrada osobnih podataka
Osobni podatak jest svaki podatak koji se odnosi na pojedinca čiji je identitet poznat ili se može utvrditi. Osobni podaci utvrđuju se pomoću identifikatora što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.
Vaše osobne podatke prikupljamo samo uz Vašu privolu, kada ispunite obrazac ili prilikom prijave na newsletter.
Prilikom posjete našoj internet stranici, naš internet poslužitelj automatski bilježi ime vašeg davatelja internet usluga, internet stranice s koje nas posjećujete, internet stranice koje zapravo posjećujete te datum i trajanje Vašeg posjeta. Dodatni osobni podaci pohranjuju se isključivo uz Vašu privolu, na primjer, u slučaju registracije, ankete, natječaja ili izvršenja ugovora.
Prikupljene podatke obrađujemo:
U svrhe temeljem izvršenja ugovora i predugovornih radnji
U svrhe unutar okvira legitimnog interesa naše strane ili trećih strana
U svrhe u okviru Vaše privole
U svrhe koje se odnose na poštivanje pravnih obaveza
Prijenos podataka trećim stranama
Prosljeđivanje Vaših osobnih podataka neovlaštenim trećim stranama osim Brodomerkur d.d. je isključeno. Pažljivo biramo naše suradnike i poslovne partnere, kako bismo u potpunosti zaštitili Vaše podatke i brinuli o Vašoj privatnosti.
Standardi sigurnosti i prijenos podataka
Društvo koristi tehničke i organizacijske sigurnosne mjere kako bismo zaštitili podatke koje kontroliramo protiv slučajne ili namjerne manipulacije, gubitka, uništenja ili protiv pristupa neovlaštenih osoba.
Za prijenos podataka koristimo SSL – sigurnosni sustav (Secure Socket Layer), koji pruža najvišu sigurnost i zaštitu podataka pri online-bankarstvu. Sve vrste online plaćanja na našem web shopu zaštićene su ovim sigurnosnim sustavom.
Za osiguranje najviše razine sigurnosti podataka prilikom podnošenja obrasca koristimo reCAPTCHA uslugu Google Inc, koja se koristi radi utvrđivanja da li se radi o stvarnoj osobi ili zlouporabi podataka korištenjem automatiziranog, robotskog unosa. Usluga uključuje slanje IP adrese i drugih podataka koje Google traži za uslugu reCAPTCHA, te u tom slučaju vrijede odredbe o zaštitit osobnih podataka tvrtke Google Inc.
Korištenje „kolačića“
Kada koristite stranice, možemo stvoriti “kolačiće” na vašem računalu da bismo vam olakšali korištenje i održavanje korisničke sesije i možemo prikupiti osobne podatke pomoću tih kolačića da bismo vas mogli identificirati vezano uz ove stranice i pratiti vaše korištenje stranica sukladno ovim pravilima.
Za više informacija o načinu korištenja „kolačića“ pročitajte našu politiku o „kolačićima“.
Google Analytics
Koristimo uslugu web analize tvrtke Google Inc – Google Analytics, koja koristi „kolačiće“ pohranjene na Vašem računalu pomoću koji se omogućuje analiza web stranice preko Vas. Dobivene informacije koristi Google za ocjenu Vašeg korištenja stranice, sastavljanje izvještaja o aktivnostima web stranice i za pribavljanje daljnjih usluga s korištenjem web stranice i interneta.
Google oglasi
Na ovoj stranici koristimo Google Remarketing, Google servis za uključenje prikaza na internetu, te se u tu svrhu prikupljaju anonimne informacije o Vašem ponašanju na internetu, prilikom posjeta naše web stranice. Te informacije pohranjene su u „kolačiće“ na Vašem računalu, te na temelju tih informacija Google spaja oglase na web stranicama na internetu. Detaljne informacije o ovom servisu pročitajte u Google odredbi o zaštiti podataka.
Ostali web servisi
Ova mrežna stranica koristi Google Double Click Ad Exchange softver koja omogućuje prikazivanje personaliziranih oglasa korisnicima web stranice na temelju interesa kada posjetite druge mrežne stranice koje su dio Googleove prikazivačke mreže. Google koristi „kolačiće“ za analizu kako korisnici koriste mrežnu stranicu. Podaci prikupljeni kolačićima čine osnovu za oglašavanje na temelju interesa. Dodatne informacije o Googleovom oglašavanju i izjavi o privatnosti možete pronaći na: http://www.google.com/privacy/ads/.
Na ovoj web stranici upotrebljavamo funkciju za nastavak oglašavanja zvan „Custom Audiences“, tvrtke Facebook. To omogućuje prikazivanje oglasa korisnicima internetske stranice, vezanih uz ciljane zanimljivosti pri posjeti Facebook društvene mreže ili ostalih internetskih stranica koje također koriste ovaj alat. Vaš preglednik automatski uspostavlja neposrednu veze s Facebookovim poslužiteljem. Ovim alatom Facebook prima informacije temeljem pozivanja na odgovarajući dio naše internetske prisutnosti ili klikanjem na neki naš oglas. Ako ste se registrirali za određeni Facebook servis, Facebook bi mogao povezati vaš posjet s vašim računom. Čak i ako niste registrirani kod Facebooka ili niste se prijavili kod istoga, postoji mogućnost da pružatelj dobije i pohrani vašu IP adresu.
Razdoblje pohrane
Vaši podaci pohranjeni su u našoj bazi za čitavo vrijeme Vašeg trajanja našeg poslovnog odnosa i zakonskih obaveza u okviru našeg web shopa.
Nakon isteka ugovornog odnosa i zakonskih obaveza Vaši osobni podaci se anonimiziraju. Postoji mogućnost potrebe daljnje pohrane Vaših podataka na određeno razdoblje, sukladno propisima o trgovačkim društvima, poreznim ili drugim propisima. U tom slučaju, Vaši podaci se neće više neće obrađivati u druge svrhe.
Vaša prava
Na Vaš ćemo Vas zahtjev izvijestiti o tome obrađuju li se osobni podaci o Vama i koji su to podaci. Ukoliko su ispunjeni svi zakonski preduvjeti, imate pravo na ispravak, brisanje ili ograničavanje obrade osobnih podataka. Možete povući sve izjave o privoli koje ste dali (sukladno podtočki 3.3.) te – kako je i opisano naprijed – možete uložiti prigovor na obradu podataka. U ovu svrhu možete kontaktirati voditelja obrade podataka. Također, imate pravo dobiti podatke koje ste nam stavili na raspolaganje u strukturiranom, aktualnom i strojno čitljivom formatu; te možete zatražiti prijenos tih podataka Vama ili trećim stranama. Dužni smo odgovoriti na Vaš zahtjev unutar mjesec dana od dana primitka Vašeg zahtjeva, ukoliko nije traženo duže vremensko razdoblje za isto, u kojem slučaju isto razdoblje ne smije premašivati 2 mjeseca. Također, imate pravo podnijeti pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka, Martićeva 14, 10000 Zagreb, www.azop.hr, ukoliko sumnjate na povredu u postupku obrade Vaših osobnih podataka.